Voor consumenten

NederlandReview: Het échte verhaal

Wij zijn NederlandReview, aangenaam! De verzamelwebsite voor reviews, ervaringen, feedback en klachten over alle bedrijven, winkels en webwinkels. Op ons platform kun je gemakkelijk en snel een review achterlaten en duizenden reviews bekijken.

Laat andermans ervaringen een leidraad zijn voor toekomstige aankopen en return the favour door zelf als ervaringsdeskundige reviews te schrijven over bedrijven waar je klant van bent (geweest)!

Waarom je mening achterlaten bij NederlandReview?

Onafhankelijk, gemakkeijk én overzichtelijk

Deel jouw échte verhaal en help andere consumenten bij het maken van de juiste keuzes

NederlandReview voldoet aan de laatste regelgeving van mei 2022

Een eigen dashboard met al je reviews

Maak een gratis account aan

Laatst geplaatste reviews

Adidas scheidsrechter schoenen

Ik heb contact gehad met klant service en ik heb met hun gesproken om de product te retourneren en na dat dat alles heb ik verteld en dat schoenen is echt hard en droog van binnen, en door deze schoenen krijg krappen en overal krassen. Heb hun gevraagd dat de schoenen is al 2 keer gebruikt om te proberen en moet ik wassen, maar ze zeggen doe maar retourneren. Op het zelfde dag heb de schoenen terug want is niet schoon, Hoe kan ik schoenen proberen zonder dragen en spelen?? O N ( 1007635305 )

Lenzen

Jullie lijken een net bedrijf. Verhogen de prijzen met 50%. Krijg een ander product en alles houden jullie vaag. Ik vind het een schande. Alles wordt automatisch geïncasseerd. Heb zelfs geen producten ontvangen. Ben je jaren klant. Betaal je jaren meer dan 120 euro. Moet maar eens kijken wat we eraan gaan doen

Loungeset portland

Ik heb een garantieclaim ingediend, hopende op coulance. Zeker omdat het hier overduidijk een fabricagefout (samenstelling van het materiaal) betreft bij ca. de helft van het materiaal dat bij de set is gebruikt. Een dag later kreeg ik een reactie van Rob dat er slechts twee jaar garantie op zit en dat ze niks kunnen kunnen, hooguit wat extra korting geven op een nieuwe set. Lekker makkelijk! Alsof ik daar op zit te wachten, dan betaal ik weer het dubbele voor dezelfde inferieure kwaliteit.

Met mn moeder en zus op 9 maart naar de welness geweest en alle drie een flinke blaasontsteking.

Normaal gaan we een aantal keren per jaar naar de Welness en genieten enorm. Maar nu alle 3 een flinke blaasontsteking gehad. Vraag me af joe het met de hygiene en waterkwaliteit is en zal t zeker niet meer aanbevelen. Erg jammer.

Met mijn moeder en zus op 9 maart naar de welness geweest.

Elke jaar gaan we een aantal keren naar de Welness en genieten er enorm van. Maar deze keer niet alle 3 een fikse urineweginfectie gehad en 2 kuren nodig gehad. We vragen ons af hoe het met de waterkwaliteit en hygiene gesteld is dit is toch vreemd alle 3. Voor ons zo geen uitstapje meer naar Sanadome!

Budget Energie

Inmiddels een fijne App.

Zelfscan

Ik ben al sinds dit filiaal er zit vaste klant. Ik kom er elke dag, en sinds de zelfscan er is gebruik ik deze ook elke keer. Alle steekproeven gingen altijd goed. De laatste keer echter was ik door onzorgvuldigheid vergeten een artikel te scannen. Meteen een winkelontzegging voor een jaar. Klantvriendelijk? Buiten alle proporties

Domeinnaam/hosting al jaren geleden opgezegd.

Ze stelen elk jaar weer geld van mij. Nu al 8 jaar. Elke keer krijg ik lastminute een kennisgevings mail, waarna ik direct terugmail terug dat ik wil opzeggen (dus op tijd) en dan na een week krijg ik pas een mail terug op een vrijdag, dat ik via de site moet opzeggen, waarvan ik het wachtwoord niet meer van heb. Dan ben ik uiteraard te laat volgens hen, wat ik per mail op maandag ontvang. Het is een verdienmodel waar ze misbruik maken van een door hen zelf gecreëerde situatie.

Domeinnaam en hosting al jaren geleden opgezegd.

Ze stelen elk jaar weer geld van mij. Nu al 8 jaar. Elke keer krijg ik lastminute een kennisgevings mail, waarna ik direct terugmail terug dat ik wil opzeggen (dus op tijd) en dan na een week krijg ik pas een mail terug op een vrijdag, dat ik via de site moet opzeggen, waarvan ik het wachtwoord niet meer van heb. Dan ben ik uiteraard te laat volgens hen, wat ik per mail op maandag ontvang. Het is een verdienmodel waar ze misbruik maken van een door hen zelf gecreëerde situatie.

Narcissen boeket

Niet bestellen bij deze online bloemist! Maakt niet uit voor welk boeket je kiest, Euroflorist stuurt gewoon maar wat. Zonder enig overleg wordt in plaats van de narcissen die ik bestelde een wat winters aandoend boeket gestuurd met bloemen in soort van dezelfde kleur. Niet dat je de bloemen ziet door al de groene bladeren die ze erin doen. Kortom, het boeket lijkt niet eens op wat ik heb besteld. Met klachten hierover wordt niets gedaan.

Heb je onlangs een (online) aankoop gedaan of een dienst afgenomen? Vertel gemakkelijk en snel op NederlandReview wat je hiervan vond!

Login om een review achter te laten

Wist je dat er duizenden bedrijven zijn aangesloten op ons platform? We hebben ze overzichtelijk voor je ingedeeld in verschillende categorieën.

Bekijk alle categorieën en reviews